2008年1月4日

山火

今次山火可算厲害,差不多燒左成三日。其實係秋冬時份,天氣乾旱既日子山火數字就會增加。尢其旅遊人事往往不小心留下火種所引至。講開燒山草,讓我回想起有一次當更的奇怪遭遇,至今仍歷歷在目。

有次接總台報稱某山頭發現火頭,於是我們派了一隊人上山前往。唔講唔知,任何接報既案件,不論是真是假,我地都有責任到場調查。甚至有些名字都未聽過,唯有睇地圖、坐標、用指南針慢慢搵。

已經唔記得個山叫乜名,反正到達現場時已經差不多黃昏。四野無人,火勢不算大。我們一行人各自拿起工具拍打火頭。當時風勢正向山上吹,而火種也不斷向上伸延。不久天色已轉黑,我們仍朝山上的火頭去。我們身上的工字衣會發出螢光,方便夜間式別。有兄弟忽然道:「上面好似有另外一隊兄弟做緊野喎!」我們朝山上看,隱約看見螢光既工字衣閃閃下。接著我們call咪但係叫左幾次都無人應。心想反正上面有兄弟係到,我們不以為意,繼續上前。又再call咪仍然無人應,各人都發覺有d唔妥,跟住有兄弟睇見前面有好多「金塔」而且斕左,d骨都跌左出黎。「唔係咁邪呀!」有兄弟道。

另外有個老總,即刻叫我地咪亂行,跟住就講:「唔好意思,我地過路既,無心攪住你地。有怪莫怪,我地都係幫你地架!」隨後我地便幫忙把那些骨執拾放好在一旁,然後急急腳落山。

在前線工作的我們,往往會遇到好多千奇百怪,難以置信的事情。不過我哋深信,只要行得正企得正,就一定無有怕。

沒有留言: